Szkolna, tania stylizacja

Hejo! Będzie dzisiaj troche stylizacja na życzenie, trochę cheap but lovely. Wywaliłam się rano na basenie i tak mnie noga boli, że straciłam ochotę włączyć laptopa i pisze z telefonu, po prostu z aplikacji bloggera.
Stylizacja którą zrobiłam jest na rozpoczęcie roku szkolnego. U nas w Hiszpani, idziemy normalnie ubrani. Nie przedłużając opisuję moje "dzieło".
Wybrałam sukienkę z kwiatem, ale włosy go przysłoniły, ponieważ był dla mnie tandetny. Mała torebka przyda się by włożyć husteczki i telefon, ale też dodaje uroku. Buty są takie ze względu, że wysokich do szkoły nie można(nie powinno się). Zegarek dodaje powagi, a naszyjnik...nie wiem jak to wyjaśnić. Makijaż jest lekki. To chyba tyle.
Sukienka - Vo Anne 0m$
Buty - Bitemarks 40m$
Torebka - Bootstraps 0m$
Naszyjnik - Epitah 0m$
Zegarek - Cavy czy herbaty ? 50m$
Włosy(grzywka) - OB 3G
Makijaż - OB 3G
Makijaż II - 600 m$
Suma: 690 m$ + 6G
To ja uciekam. Mam jeszcze  taki pomysł. Zrobie rozkład kto w jakie dni pisze post. Ale nie konkrety dział, taki jak chce, tylko w danym dniu.

2 komentarze:

  1. Stylizacja piękna, ale twarz nie przypadła mi do gustu. Post bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest przeciętna.

    DirtyGirl

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że przeczytaliście treść.
Za każdy komentarz staramy się odwdzięczyć.
Jesteśmy wdzięczne za każdy otrzymany od Ciebie komentarz, bo każdą opinie szanujemy i bierzemy ją głęboko do serca.

Jeśli już tu wpadłeś/aś to pozostaw coś po sobie. Dziękuję ♥