stylmiara dla kolorowapoli/ konkurs z glamsami

Hej
Zauważyłam, że ostatnio wpływa coraz mniej komentarzy. Nie wiem czy jest to spowodowane ilością postów czy może czymś innym. Niestety rok szkolny się zaczął, a nauka nie sprzyja pisaniu tutaj ;(  Dlatego, aby się trochę rozruszać organizujemy konkurs :P A tak w ogóle to przeszłam nabór *-*


Pierwsze wrażenie: 5- Nie mój styl, dlatego zwlekałam z nadzieją, że jakaś autorka oceni tą stylizację. 
Twarz: 7 - Nawet nawet :) 
Włosy: 5- Brakuję mi grzywki.
Ubrania: 5 - Założyłabym coś jeszcze, trochę tu pusto. 

Dodatki: 7 - Torba nie jest tutaj zbędnym dodatkiem, zapełnia pustkę tworzoną przez małą ilość ubrań. 

Średnia: 5,8



Proszę o komentowanie bloga :) 
I zgłaszanie się do konkursu :)

http://fs-inspiracja.blogspot.com/2013/09/konkurs-z-glamsami_30.html


Zauważyliście dziwny wygląd agencji? ;/ Są tylko 4 angaże....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że przeczytaliście treść.
Za każdy komentarz staramy się odwdzięczyć.
Jesteśmy wdzięczne za każdy otrzymany od Ciebie komentarz, bo każdą opinie szanujemy i bierzemy ją głęboko do serca.

Jeśli już tu wpadłeś/aś to pozostaw coś po sobie. Dziękuję ♥