Stylmiara dla Anedda i mini konkurs !


      Stylmiara dziesiaj jest dla modelki - Anedda 


                  Stylizacja bardzo mi się podoba
Wróciłam właśnie z rekolekcji Adwentowych i jestem zmęczona , 
więc krótka notka ;3
Najbardziej podoba mi się sukienka , naszyjnik , buty i rajstopy ;p
zmieniłabym torebkę na czarną '.'
Robię to też jako...
,, mini konkurs ! ! ! "
odgadujecie z jakich butików , bądź z OB kupiła ciuchy
Anedda ;3
Nazwy piszcie w komentarzach , a ja potem przy dziele wam nagrody ,
a nagrodą będą punkty do ...
,,Medium konkurs"
Oceniamy ! ! !
Pierwsze wrażenie 9/10
kolorystyka 6/10
twarz 5/10
ciuchy 10/10
włosy 8/10
Bo nie lubię tego koloru ;p
Razem - 38 pkt.
Gratulację Anedda ! Piszcie w komętarzach gdzie kupiła ciuchy Anedda ! Pozdroo ;3 AgAcIaMoDa ♥♥♥

4 komentarze:

  1. Macie czas do niedzieli !!! Pisac !

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka - OB The end
    buty - ob back to school
    rajstopy - ob back to school
    tylko tyle wiem przechodzę ?

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że przeczytaliście treść.
Za każdy komentarz staramy się odwdzięczyć.
Jesteśmy wdzięczne za każdy otrzymany od Ciebie komentarz, bo każdą opinie szanujemy i bierzemy ją głęboko do serca.

Jeśli już tu wpadłeś/aś to pozostaw coś po sobie. Dziękuję ♥