W jedym stylu.

Witajcie. 
Wiem, wiem, to nie mój czas pisania, ale z racji tego, iż przez pewien czas to zaniedbałam postanowiłam napisać coś dzisiaj. Nie będę jakoś przynudzać i po prostu zacznę.

Jeżeli chodzi o styl, który wybrałam to jest to taki bardziej...streetwear. Więc oto pierwsza z nich :)



spodnie- Another People
bejsbolówka- OB
buty- Another People
czapka- OB
skarpetki- Force Fashion
bluzka- Yellow Zebra
zegarek, pierścionki- Another People
naszyjnik- Evetling


2.



sukienka-Basket case
skarpetki-Paper Moon
buty-Yunisses
łancuch- OB
zegarek- OB
tatuaż- OB
koszula- OB

Dozobaczenia ;)
~pomaranczax3

1 komentarz:

  1. Stylizacje mi się podobają ;)
    Dodawajcie częściej posty ;/

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że przeczytaliście treść.
Za każdy komentarz staramy się odwdzięczyć.
Jesteśmy wdzięczne za każdy otrzymany od Ciebie komentarz, bo każdą opinie szanujemy i bierzemy ją głęboko do serca.

Jeśli już tu wpadłeś/aś to pozostaw coś po sobie. Dziękuję ♥