Błędy , Wieści Z Gry , Reklama ;p

Hey ;3


Dziś chciałabym napisać trochę o błędach ,
i nowej wieści na FS , oraz zareklamuję coś ;p
Zacznijmy od :
       Błędy 
Od dziś , czyli 27.12.13 ,
Wyskakuje mi ERROR , a wam ?
to możecie pisać w komentarzach ...
Czasem udaje mi się włączyć FashionStyle ,
ale potem jak włączę np.:Garderobę
To od razu ,
albo mi się ścina i nic nie włożę ,
lub nawet od razu ERROR...
Nwm co znowu Admini robią,
ale mnie to wkurza -,-
Wieści z Gry
 Nowa wieść , która pojawiła się...
24.12.2013 12:06. 
Pod tytułem <pt.:>

Świąteczne Koło Fortuny
Treści nie będę kopiować , ani przepisywać !

Chodzi oto , że od adminów dostaliśmy świąteczny prezent ,
czyli koło fortuny ! ! !
Można wygrać tam < jak pamiętam :  >
50 glamsów ( dziś je wygrałam ;d ),
30 glamsów,
10 glamsów,
swój własny salon urody ,
stelle na tydzień,
stelle na 3 dni,
10 tyś. m$,
i 2 tyś. m$,
Niestety raz dziennie do końca roku :c
Reklama
reklamuje dziś głosowanie na mnie na Miss Szkoły !
Nwm czy dla MsBaggins mi na to pozwoli ,
ale ryzykuję ...
Chcę wygrać Konkurs Na Miss Szkoły chociaż raz ! ! !,
 i wygrać nagrodę z glamsami
Oto link do głosowania na mnie-http://fashionstyle.pl/competition/103/entry/19280/
 raz dziennie,
 na mnie głosować ,
Pamiętajcie odwdzięczę się ,
Miło mi będzie,
gdy zagłosujecie ♥



     Pozdroo.. AgAcIaMoDa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że przeczytaliście treść.
Za każdy komentarz staramy się odwdzięczyć.
Jesteśmy wdzięczne za każdy otrzymany od Ciebie komentarz, bo każdą opinie szanujemy i bierzemy ją głęboko do serca.

Jeśli już tu wpadłeś/aś to pozostaw coś po sobie. Dziękuję ♥