FS nie działa ... :C

Hey c:

U mnie źle ... FS nie działa :{
Co mam zrobić ... I chyba to tylko u mnie chcę żeby wszystko wróciło do normy :|
Spytałam dziewczyny na TinyChat czy u nich też nie działa ...
U nich wszystko w dobrze wszystko działa i jest jak dawniej...
A u mnie błąd ! Internal Server Error [ 500 ],
Wiecie jak jemu zaradzić ?
Bo ja nie :(
Chcę normalnie grać , bo chciałabym zrobić wywiad i jeszcze coś,
ale to niespodzianka :D
ALE NIE MOGĘ ,
bo mi Fashion style nie działa próbuję na każdy sposób ,
ale to nic nie działa !
Jakbyście mogły napiszcie mi na maila ,
lub w komie jak jemu zaradzić
E-mail - agatuka2002@gmail.com

A i Boofy Napisz mi też na maila ,
bo mi FS nie działa a z tymi odpowiedziami na pytania nie mogę sprawdzić ...
Sprawdziłam parę działów u nas na FS Inspiracji ...
I bardzo mi się podoba Tajniki Makijażu tylko nwm w jakich OB znajdują się te makijaże :}
Dziewczyny , które zrobiłyście notkę do tego działu na maila napiszecie mi z jakich OB ?
Z góry dzięki ♥



Pozdrowienia AgAcIaMoDa
Proszę pomóżcie !

1 komentarz:

Mamy nadzieję, że przeczytaliście treść.
Za każdy komentarz staramy się odwdzięczyć.
Jesteśmy wdzięczne za każdy otrzymany od Ciebie komentarz, bo każdą opinie szanujemy i bierzemy ją głęboko do serca.

Jeśli już tu wpadłeś/aś to pozostaw coś po sobie. Dziękuję ♥