Jeden na Dwa :)

Hejka :)

 Są wyniki,, Mini Konkursu "  Tylko Jedna osoba przechodzi wszystkiego nie zgadała , ale to i tak dobre ;3
Dostaje 0,5 pkt. ,,Medium Konkurs " Ogłoszę w środę , albo jutro nwm obojętnie. Napisała odp. Anonimowy , ale jakoś się porozumieliśmy i wiem jej nick - DiamentJoy . Nazwa notki zwie się,, Jeden na Dwa :) " Bo mam zrobiłam stylizację używając tych samych spodenek na dwie stylizację.
Oto spodenki -




Oto stylizacje -
,,Na plażę"
Moim zdaniem romantyczna ,
bo stworzyłam ją na wyjście na plażę z chłopakiem :*
Waszą ocenę możecie pisac w komach ;3

,,Gwiazda"
Myślę , że jest nawet nawet ,
ale nie patrzec na twarz ,
bo jest brzydka ;p
Jest konkurs u amber155
2 etap ,
ale i tak nie daję tej stylki ;3
Moja samo ocena twarz do bani ;d
Wasze oceny w komentarzach możecie pisac
nie obrażę się ;3




                                                                                                                                                                  Pozdrawiam AgAcIaMoDa


2 komentarze:

  1. ,,Na plażę " Jest ładna dałabym 9/10 , bo trochę ramiona gołe
    ,,Gwiazda" Super , piękna , a co do twarzy się nie zgadzam skorzystam z pomocy do tworzenia stylizacji ;3 Świetna notka :D 10/10 , a i gratulacje dla DiamentJoy

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku gratuluje DiamentJoy. ;*

    Pierwsza stylizacja nie powaliła mnie, ale da się przeżyć. Ogólnie całość ratuje delikatna twarz. ;)
    Drugi outfit byłby świetny, gdyby nie te okropne buty. :(

    Post moim zdanie trochę krótki, ale ważne, że treściwy. ;)

    Zapraszam do siebie: na-tropie-fs.blogspot.com właśnie zreaktywowałam bloga, także bardzo zależy mi na komentarzach. ;)

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że przeczytaliście treść.
Za każdy komentarz staramy się odwdzięczyć.
Jesteśmy wdzięczne za każdy otrzymany od Ciebie komentarz, bo każdą opinie szanujemy i bierzemy ją głęboko do serca.

Jeśli już tu wpadłeś/aś to pozostaw coś po sobie. Dziękuję ♥