Wieści z Gry na FS

Hejka :)

      Na fashion style mamy nowe wieści w dniu : 26.11.2013 21:05 
Doszła nowa wieśc o tytule ,, Miss szkoły " 
Ok krótko opisując robimy stylizację z kolekcji ciuchów Back To School Ob. Pewnie już wiecie o co w tym chodzi ;)  ( nie aktualne )
     Druga najnowsza wieśc w dniu 06.12.2013 20:37   Pod nazwą ,,Mikołajkowe głosowanie :)" 
Głosujemy stylizację oddane z ciuchów z kolekcji Back To School .
       Trzecia najnowsza wieśc wydana w dniu  06.12.2013 20:45  Pod nazwą ,,List do Mikołaja!"
 Moim zdaniem jest to najlepsza wieśc , ponieważ można wygrac kubek Fashion Style ! Piszesz w komentarzach czy chcesz kubek , dlaczego powinnaś/eś go dostac i czy na niego zasługujesz ;3 
Ja nic takiego nie pisałam , bo kubków mam sporo ;3

A co do Drugiej notki to tak wzięłam  w tym udział i proszę o zagłosowanie na mnie tu zaraz będzie link do znajomych powysyłałam wiadomości z treścią u dołu.
Bardzo was proszę nagrody są wspaniałe , i chcę je miec.


 Treśc wiadomości do znajomych ;3 


Hej , 
Bardzo cię proszę zagłosuj na mnie odwdzięczę się jak wygram bardzo cię proszę głosuj na mnie co dzień;3 Proszę ! ! ! 
Będę ogromnie wdzięczna ;3 
link do stylizacji miss szkoły - http://fashionstyle.pl/competition/103/entry/19280/



A więc wy też na mnie głosujcie bardzo proszę ! ! !
Jak napisałam odwdzięczę się ! ! !

AgAcIaMoDa 

2 komentarze:

  1. Ahh ... no tak ! JUTRO odpowiedź do mini konkursu warto są nagrody ! ! ! odpowiedzi nawet pod tym postem możecie pisac jak nie chcecie pod tam tym ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka ! ! !

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że przeczytaliście treść.
Za każdy komentarz staramy się odwdzięczyć.
Jesteśmy wdzięczne za każdy otrzymany od Ciebie komentarz, bo każdą opinie szanujemy i bierzemy ją głęboko do serca.

Jeśli już tu wpadłeś/aś to pozostaw coś po sobie. Dziękuję ♥