Stylmiara dla Violet^^

Hejczis :3 Tu Punky Fox. Pamiętacie mnie jeszcze?! Nie wchodzę na bloga, ponieważ tak jak wcześniej pisałam mam szlaban. Jednak co jakiś czas mama da mi laptopa, będę pisała ;p Dzisiaj zgodnie z tematem, będzie stylmiara dla Violet. Ale oprócz tego przygotowałam dla niej małą metamorfozę z użyciem tej samej sukni. Zaczynajmy!

Stylizacja Violet:
Opis: Stylizacja bardzo uboga. Mało w niej dodatków, bo tylko jeden, buty, których platforma wychodzi spod spodu sukienki i jaszcze ta fryzura i brzydka twarz. Masakra :c
Podsumowanie: Smutna stylizacja. Brak w niej wszystkiego: ubrań, dodatków oraz stylu...
Ocena: 2/10

Moja stylizacja: 
Opis: Stylizacja z tą samą sukienką lecz zupełnie inna. Delikatna, zwiewna i romantyczna. Idealne dodatki, fryzura i makijaż w połączeniu z sukienką wyglądają cudnie. 


A co Wy sądzicie?

                                                                                                                    ~ Punky :3

1 komentarz:

  1. No dziękuję za stylmiarę. Tylko jeszcze powiedziałabyś gdzie kupić resztę rzeczy...

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że przeczytaliście treść.
Za każdy komentarz staramy się odwdzięczyć.
Jesteśmy wdzięczne za każdy otrzymany od Ciebie komentarz, bo każdą opinie szanujemy i bierzemy ją głęboko do serca.

Jeśli już tu wpadłeś/aś to pozostaw coś po sobie. Dziękuję ♥