Przekładamy wywiad !

Hejoo :)


To znów ja.
Przekładamy trochę wywiad , 
bo admini przekładają Fashion Style na inny server :}
I miałam wczoraj zobaczyć czy ktoś się zgłosił do wywiadu , 
ale nie mogę sprawdzić , 
więc jak skończą zmieniać przekładać , to postaram się , 
aby ta osoba odpowiedziała mi na pytania
 i pewnie następnego dnia po wywiadzie wstawię go na bloga :)
 Jak i wiecie był pewien czas ,
 że codziennie dodawałam notki : } 
Więc postanowiłam znów tak robić .
 Obiecuję wam , 
że codziennie będę dawać jedną notkę :) 
Cieszycie się ?

Wasza AgAcIaMoDa ...


Pozdrawiam Aguu...
i życzę miłego dnia \ wieczoru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że przeczytaliście treść.
Za każdy komentarz staramy się odwdzięczyć.
Jesteśmy wdzięczne za każdy otrzymany od Ciebie komentarz, bo każdą opinie szanujemy i bierzemy ją głęboko do serca.

Jeśli już tu wpadłeś/aś to pozostaw coś po sobie. Dziękuję ♥