Zgłoszenia na wywiad

Hey ;3


Dobra mam dość...
Jak i wcześniej nie działa mi FS przez te przekładanie na inny server ;c
Przepraszam was bardzo nie dotrzymałam obietnicy ...
To tak może przynajmniej będę się starać, aby codziennie pisać :)
Ale jest mi trochę smutno , bo w tam tej notce z 30.01.14 wyświetleń było tylko 3 !
O czym by tu napisać :\
Nie wiem może , że pod tą notką możecie się zgłaszać do wywiadu czas do środy... ?
Dobra do środy czas na zgłoszenia ! ! !
Pytań nie pamiętam , więc napiszę go jak naprawi mi się :)
Pamiętajcie kto pierwszy ten lepszy :p
A i na koniec to zobaczcie jeszcze tam tą notkę i po przednią jak nie wiecie o co chodzi :)
Jak już ktoś się zgłosił do wywiadu na profilowym to ta osoba będzie :)
Ale jak nikogo nie będzie , lub jak wy się najpierw zgłosicie to będziesz ty ;D
Więc piszcie daty jak się zgłosicie !
Jak Ci działa już FS to zapraszam na mój profil :)
Społeczności->szukaj gracza->AgAcIaMoDa->Blog->Komentarze->Zgłaszam się ( data )

A teraz polecam avatarki =




Mój na Gmail.

Pozdrawiam AgAcIaMoDa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy nadzieję, że przeczytaliście treść.
Za każdy komentarz staramy się odwdzięczyć.
Jesteśmy wdzięczne za każdy otrzymany od Ciebie komentarz, bo każdą opinie szanujemy i bierzemy ją głęboko do serca.

Jeśli już tu wpadłeś/aś to pozostaw coś po sobie. Dziękuję ♥