W pustce FS ... -,-

                               


                           Hej ;3


FS mi nadal nie działa ,
 myślałam że do Nowego Roku  naprawią ten błąd -,-
No , 
ale nie ma się co martwic trzeba miec nadzieję ,
 że wkrótce to naprawią :)
Dzisiaj nie mam szczególnego tematu tylko tak sobie piszę , 
bo mi się nudzi żadnych zdjęc nie wstawię z FS ,
ani nic podobnego . 
Tylko patrząc na temat nie myślicie sobie ,
że odchodzę , 
czy znudziło FS : \
Przepraszam ,
 że tak ciągle o tym błędzie piszę , 
no ale nie mam co innego robic  to piszę , 
że mi nie działa :}

To mnie wkurza , 
że nie działa i to mocno !


Krótsza notka dziś 
Życzę Wam Wszystkiego Dobrego W Nowym Roku 2014 !




Pozdrawiam AgAcIaMoDa 

1 komentarz:

  1. Mi też nie działa i mnie to wkurza :\ i ci też również życzę wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że przeczytaliście treść.
Za każdy komentarz staramy się odwdzięczyć.
Jesteśmy wdzięczne za każdy otrzymany od Ciebie komentarz, bo każdą opinie szanujemy i bierzemy ją głęboko do serca.

Jeśli już tu wpadłeś/aś to pozostaw coś po sobie. Dziękuję ♥