Pomysłowość

Hej :*

U mnie FS nie działa ,
więc nawet nie będę dawała jakiegoś konkretnego tematu :(
Znaczy ,,Avatary".
Miałam świetny pomysł na avatra ...
Napiszę wam w punktach i możecie tworzyć swojego Avatara.


1) Zdjęcie, które u dołu pokażę ,

2)     Nwm jak to zrobicie może,
     pobierzecie ,czy skopiujecie .

3) Bierzecie swoje zdjęcie na [Painta] i wycinacie
     na wzór szkiełka .

4) Kopiujecie , i otwieracie [2 Painta]
   
5) do szkiełek wsadzacie swoje zdjęcie :d

6) Kopiujecie swoją modelkę [ bądź projektantkę ]

7) i wsadzacie do drugiego szkiełka [ po stronie prawej ( twojej )

8) I gotowe zapisujecie pod nazwą ( na avartra )

9) Otwieracie FashionStyle.pl ,
    i włączacie po kolei 
    Profil->Edytuj Profil->Zmień Avatara 
10) Cieszysz się swoim avatarem :D
   
Zdjęcie ,w  którym wstawisz zdjęcia -

No i moje np .: 



Myślę , że się podobało do zobaczenia :* 
AgAcIaMoDa ...




6 komentarzy:

  1. Super :) Skorzystam z avatara ! ! ! :D A tak to jesteś ładna i w ogóle , ładna modelka :)
    Świetna notka masz plusa ! ! ! Mi też FS trochę nie działa :( To jest jakiś błąd czy coś ?
    Czy coś dodają dlaczego nie ma ? To pytanie do zakładki ,,pytania i problemy "

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, mi też fs nie chce działać i strasznie mnie to wkurz -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się ten avatar.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla wszystkich może się podobac , bo zrobiłam go pod sb -,- A jak ci się podoba nie musisz komentowac , ale się nie obrażam tylko komu się podoba niech z niego korzysta :) AgAcIaMoDa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jej się nie podoba to nie może o tym napisać w komentarzu? Co już nie można wyrazić własnego zdania? xd

      Usuń
  5. Może , ale chyba nie zrozumiałaś mnie :) Chodzi mi oto , że jak jej nie podoba to może nie komentować ,ale jak chce to chce ja się nie obrażam napisałam , czyli jak chce to możecie pisać swoje zdanie :]

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że przeczytaliście treść.
Za każdy komentarz staramy się odwdzięczyć.
Jesteśmy wdzięczne za każdy otrzymany od Ciebie komentarz, bo każdą opinie szanujemy i bierzemy ją głęboko do serca.

Jeśli już tu wpadłeś/aś to pozostaw coś po sobie. Dziękuję ♥