Tajemnice mojej twarzy :)

Hej ;#


Przykro mi, że nie pisałam :c
Bardzo przepraszam za to, ale miałam dużo spraw na głowie :|
Dzięki ze tyle wyświetleń w poprzedniej notce i za miły komentarz :)
Miałam dać stylizację w dzisiejszej notce, ale nie się nie zapisała znów błąd, ale nie mam ochoty o nim pisać :{ Wiecie może bym pisała częściej gdybyście napisali w komentarzach o czym w następnej notce mam napisać :} Oczywiście nie mam do was pretensji :) Ale w tej notce ma być 10 komentarzy dotyczących co mam napisać :) Liczę na was :) Skoro nie dodałam stylizacji to może pokaże wam jaką mam twarz bez ^ makijażu ^
A proszę bardzo -
Dobra to jeszcze raz - PROSZĘ O DODAWANIE KOMENTARZY CO MAM NAPISAĆ W KOLEJNEJ NOTCE - JAK BĘDZIE JEDEN KOMENTARZ TO POSTARAM SIĘ JAK NAJSZYBCIEJ DODAĆ NOTKĘ LICZĘ NA WAS KOCHANI ;*

Pozdrawiam was - Agata ♥

1 komentarz:

  1. Uwielbiam ten blog ♥
    Mam nadzieję że się nie poddacie i będziecie pisać dalej, a twoja twarz jest prześliczna :))

    Zapraszam do mnie http://fashionbstyleblog.blogspot.com/

    A tak przy okazji, nabór dalej funkcjonuje ? Wysłałam zgłoszenie i na razie czekam.

    OdpowiedzUsuń

Mamy nadzieję, że przeczytaliście treść.
Za każdy komentarz staramy się odwdzięczyć.
Jesteśmy wdzięczne za każdy otrzymany od Ciebie komentarz, bo każdą opinie szanujemy i bierzemy ją głęboko do serca.

Jeśli już tu wpadłeś/aś to pozostaw coś po sobie. Dziękuję ♥