Wywiad :)

Hej :3
To ja AgAcIaMoDa tylko, że zmieniłam e-mail'a.
FS już działa, więc czas się brać do roboty i przeprowadzić wywiad :)
Oczywiście już to zrobiłam z .... , z moją kochaną Swaggie♥ ( najcudowniejszą , najpiękniejszą, najlepszą m najsłodszą, najbardziej kochaną  na świecie. )
Wywiad bardzo dobrze mi poszedł ze Swaggie♥ i cieszę się, że ona się zgłosiła :)
Odpowiedzi na pytania są takie jakie mi chodziły po głowie.
Odpowiedź Swaggie♥ Jest w kolorze granatowym ( bo napis w jej avatarze jest podobnego koloru :) Czcionka pogrubiona , i podkreślona. )
Lecz moje pytania są w kolorze fioletowym ( bo to mój ulubiony kolor , wraz z czarnym. Czcionka jest pogrubiona i pochylona :) .  )

-Skąd się dowiedziałaś o tej grze? 
*Dowiedziałam się o FS od koleżanki z klasy:3 Byłam wtedy w szóstej klasie. 
-Ile grasz już w tą grę i co Cię od niej nie odpycha ? 
*Na FS jestem już ponad 600 dni,ale w ogóle gram może jakąś połowę z tego,ponieważ po jakimś czasie gry po prostu o niej zapomniałam a przypomniałam sobie o niej latem zeszłego roku;)A co do tego co mnie w niej odpycha to jedynie te wszystkie błędy,które odcinają mnie od FS zazwyczaj na jakiś tydzień:) 
-Dlaczego zostałaś modelką , a nie projektantką ? 
*Modelką tutaj jest być znacznie prościej niż projektantką, a wiem to to ,ponieważ miałam drugie konto na którym byłam projektantką i doszłam do wniosku,że jak mam coś rysować to ołówkiem i jedynie na kartce pap-ieru:D 
Dlaczego postanowiłaś założyć bloga? ( jeżeli nie masz to czy chcesz założyć ? ) *Nie mam bloga o FS,ale miałam...Niestety tylko kilka godzin;Stwierdziłam,że się do tego po prostu nie nadaje:3 
-Wolisz ciuchy z Ob czy z zwykłego butiku ? 
*Kocham ubrania z OB,ponieważ są najpiękniejsze♥Ale w zwykłych butikach oczywiście też są cudowne ubrania:)Wystarczy poświęcić trochę czasu na ich szukanie :3 
-Czy polecasz kupowanie Stelli , bądź Glamsów ? 
*Pewnie,że polecam.Warto a zwłaszcza glamsy bo można za nie kupić naprawdę świetne ubrania:) 
-Startowałaś w naborze ? ( jeżeli nie to czemu? ) 
*Nie startowałam z dwóch powodów:po 1-ja się do tego nie nadaje;),a po 2 tak jakby nie zauważyłam informacji o naborze,więc... 
-Kto jest dla Ciebie najbliższą osobą na FS ? 
*Niech pomyślę......hmm...najbliższą mi osobą na FS nie licząc mojej siostry,czyli Nialluś ♥ jesteś zdecydowanie TY:* Zawsze twoje komentarze pod moimi stylizacjami lub zdjęciami są dla mnie mnie najważniejsze.Oczywiście jest tu też wiele innych kochanych osób,ale Ty zdecydowanie jesteś mi tu najbliższa:3 
-Co byś w grze FashionStyle zmieniła ? 
*Raczej nic...najważniejsze dla mnie jest to,że FS w ogóle jakoś działa;) 
-Co lubisz najbardziej z Gry ? 
*Chyba to,że można robić stylizacje,które mogą wyrażać nasz własny styl oraz to,że można podczas ich robienia wykazać się również kreatywnością.I jeszcze to,że poznałam tu wiele wspaniałych osób:3 


Jeżeli pomyliłam się z kolorami to przepraszam .
Pozdroo... Dla Swaggie♥

1 komentarz:

Mamy nadzieję, że przeczytaliście treść.
Za każdy komentarz staramy się odwdzięczyć.
Jesteśmy wdzięczne za każdy otrzymany od Ciebie komentarz, bo każdą opinie szanujemy i bierzemy ją głęboko do serca.

Jeśli już tu wpadłeś/aś to pozostaw coś po sobie. Dziękuję ♥